Esramertt benimde oğluşum 3 ay 10 günlük ve atak haftasının 12.günüdeyiz 12 gündür çıldırıyorum ne doğru dürüst mama yiyor ne emiyor kucakta yatakta hiçbirşekilde durmuyor kucakta evde gezdirceksin anca öyle susuyo..ama gece uykularımızda sıkıntı yok şükür bugünde düzelme var 2 gün sonra bitiyor atak denen şey😁