Esramertt bebekler ağlar ama ağlamanın sebepleri vardır. Ağrısı vardır ağlar, kucak ister ağlar, acıkır, gazı olur, üşür, terler ağlar. Ağlama ile iletişim kurarlar. Neden ağladığını artık çözmüş olman gerekiyor canım, ev çok sıcaksa ağlar, çok soğuksa yine ağlar. Tam doymadıysa ağlar gaz çıkmıyorsa ağlar kakasını yapamıyorsa ağlar. Burda okumuştum yine bi tane anne yazmıştı oğlu sürekli ağlıyordu meğer pipisinin ucunda kireçlenme çıkmış bebeğinin sünnetle kurtuldular. Onlarda aylarca neden ağlıyo diye sebep aramışlar sanırım. Sende de vardır illa demiyorum ama her şeyi düşünmek lazım. Bpl bol kucağına al gezdir eğer gezince susuyorsa sıkıldığından ağlıyordur