Esraaltayyyyy MeteNaz ben Erzurum’a giderken oğlum 15 aylıktı uyku saatine denk getirdim bileti uçak kalktıktan sonra emzirdim uyudu inemeye 15 dakika kala falan uyandı çok sıkıntı olmadı bizim için
Cennet-Eserr Mom-Urz benim oğlum 3 aylıkken gittik kulak basıncı için önlem alın. Ben uçak inerken kalkarken ya emzirdim ya emzik verdim 2 yaş içşn ne uygundur bilemedim 🤷♀️
haziran6 Mom-Urz emiyorsa emzik alıyorsa çok iyi olur hostes bana dedı emziyormusın yok dedım dedı emzırsen böyle olmaz siz inşallah emziriyorsunuzdur😚
Mom-Urz haziran6 Bende yeni bıraktım sayılır emzirmeyi. Emzik yada atıştırmalık birşeyler vericem eline o şekilde idare edicem artık😌
sokomel Mom-Urz iniş kalkış emzirmiştim. ekranla oynamıştı sonra da bol bol uyudu bizimkiler iyi geçmişti şükür.
RuzgarMommys Mom-Urz sizn uçuş kısaymış yine :/ gideceğimiz zaman 22 aylik olacak oğlum telefon tablet flanda vermiyoruz bakalim napcaz
Mom-Urz RuzgarMommys Bir annemiz yorumlarda sticker oyalayıcı oluyor demiş ben kesinlikle yanımda bulunduracam sizde deneyin isterseniz.
Cookie Mom-Urz Yanınıza biraz meyve abur cubur türü şeyler alın ben ancak o şekilde durdurabiliyorum oğlumu , iniş kalkış esnasında da sakız çiğnetin basınçtan etkilenmemesi için