Mom-Urz Ben ilk 1 aylıkken binmiştim o zaman sürekli uyudu rahat geçti, büyüdükçe durdurması zor oluyor sadece sıkıldığı oluyor yada uçağın içinde gezmek istiyor falan bu durumda da yanıma oyuncak yada bir şeyler alıyorum onları yiyor, ama çok sorun çıkarmıyor güzel geçiyor. Emzirme durumu yoksa yiyeceği bir şeyler ve bir kaç oyuncak alırsınız yanınıza bir de imkan varsa koltuk seçimi yapın en ön sırada rahat edersiniz önünüzde koltuk olmadığı için hareket yeriniz artar.