Adelyaneva Momylion Merhaba, öncelikle geçmiş olsun. Ancak çok endişelenmeyin lutfen. Bebeklerimiz cok kiymetli. Telasinizi anliyorum. Ben bu postu açarken de ,digerlerini yazarkende hep bir panik hali içindeydim. Sanki hic duzelmeyecekmis gibi geliyordu. Keske biraz daha sakin karsilayabilsek basimiza gelenleri..
Ben doktor değilim. Ama kendi doktoru kendi olmak zorunda kalmış heyecanlı bir anneyim. O yuzden yazacaklarım kendi bebegim uzerine yaptigim araştırmalar ,makalelerden edindigim bilgiler. ☺ Genellikle kaka da kan hayvansal protein ve bazende bütün proteinler ile alakali olabiliyor. Kötü bir tablonuz yoksa ek gida ile beraber düzelecek. Mukus da bunun gibi. Ancak onu etkileyen baska sebepler de olabiliyor. Salya yogunlugu vb. Ek gida ile giderek azalacaktir.
Eger sadece bagirsak tepkili ise sansli olabilirsiniz. Çözüm daha belli,kolay,ulasilabilir.☺
Diyet olarak da butun hayvansal gidalari kesmistim ben. Hala yemiyorum. Farklı bir doktor ile devam ediyorum,o henuz degil dedi. Hayvansal gidalar,kuruyemis az ve seyrek kirmizi meyveler,asitli gidalar,cikolata. Bunlar egzamamizda oldugu icindi 🌸