Pelinn09 valla ben de aynını düşünüyorum 🥲 çok sıvı tüketiyor, memeden kestim gece uyanınca su da içiyor herhalde ondan 🙄
Sleppy i kullanıyorduk onda da taşma sorunu oluyorsu ama çok nadir, baby turco uygun fiyatlı diye aldık onda daha çok yaşıyoruz bu sıkıntıyı 🤦🏻♀️