Selam anneler 🙋🏻♀️ günaydınn 💁🏻♀️
Geceleri bebişlerinize hangi bezi kullanıyorsunuz, taşma oluyormu veya bez değiştiriyor musunuz?
Ben normalde gün içinde Baby turco doğadan 5 numara, gece için de de 6 numara kullanıyorum,
Aslında gece de değiştirmiyorum ama son zamanlarda çok taşıyo, ya sabaha kıyafet vs batmış olarak kalkıyoruz ya da gece farkediyorum ve değiştiriyorum bezi 🤦🏻♀️
Sizler ne kullanıyorsunuz? varmı taşmayan bez? 🤷🏻♀️