Alpsmomm
Geçti benim oğlum 3 aylikken alerjisi çıktı 9 aylikken gecti bitti cok şükür.
Gece uyurken kaşınırdı kaşinince göğsünü boynunu kasiyarak cizerdi elleriyle ona dayanamazdim :/ sonra bi şurup vermisti doktorumuz gece yatarken veriyordm rahat uyuyordu biraz cok kaşınmıyordu.
Siz de en yakin zamanda kurtulursunuz inssallah