Benim kızım da alerjik 😣 ama maalesef kime götürdüysem çocuğun en iyi doktoru sensin bana dediler.biz daha 10-15 günlükken başladı savaşımız. 1 ay bittiğinde anlayabildik alerji olduğunu, çoklu besin alerjisi bizmki, defter tutun yediklerinizi not edin, ve diyette kaçak olmasın buna çok dikkat edin Ayrıca hiç stres yapmayın geçecek bunlar.Sadece zaman lazım