Kaderyerr 1 hafta once olduk 4. Ay asimizi.2 . Aydada agri aglama ates huzurszluk yapmosti bundada yapti sanki cok az daha agir gecti diyebilirim ates dusurucu vermeme ragmen anca 37.6 ya falan dustu 2. Gun aksama anca gecti bunlarin hepsi dusunun.agladi surekli falan.ama geciyor bunalmayin.kan damlasia sira gelince bizim kendi doktorumuz dediki eger kani dusuj deglse baslatmiyoruz.15 gun omce kan vermstik 13 cikti doktorumuz dediki 11 ve ustu oldgunda vermiyoruz.bizde yuksek oldgu icin kullanmiycaz.disleri boyadigi icin istemiyordum zatn gerci boyamayanda var FERTAMIR saşe boyamiyor dedi doktorumz dilerseniz onu alin..birde suan 4. Aya girdkleri icn gunde 1 cay kasigi uzum pekmezi ama eczanelerde satilanlar faln varya ordan alinck.1 cay kasigi verin gerek yok bile dogal olark alablr kani dahada artar dedi.oyle yapicm bende.sizde oyle bi yol izleyeblrsnz