Korkmayın ben de yeni yaptırdım ateşi oldu ama calpol vererek düşürdüm. Biraz mızmız olabiliyor ama geçiyor 1 gün sonrasında. Aşıdan gelince calpol verin beklemeyin.Ben kan damlasını kullanmayacağım doktorumun önerdiği kan damlasını kullanmayı düşünüyorum kontrole gidince bakacağız