istanbullugelin34 çok teşekkür ederim fikrinizi almak istiyorum ben gümüş göğüs ucu kalkanı kullanıyorum göğsümün ucu hep nemli tabirle anlatmak gerekiyorsa börtmüş gibi duruyor böyle mi olması lazım yoksa kurumu iyileşir hiç anlamıyorum kullanmaya devam mı etsem kalkanı yoksa bıraksam mı