gultenbetul Arkadaşlar bebeğim 14 günlük göğüs uçlarım çok kötü durumda yarıldı kopucak sanki napacağımı şaşırdım ağlamaktan diğer çocuğumun psikolojisini bozdum kardeşine şiddet uyguluyor resmen 🥺 bana yapıpta memnun kaldığınız önerilerde bulunur musunuz
Bukettozbek gultenbetul garmastan pomat krem kullan cok iyi geliyor birde zeytinyagi sür ucuna her emzirmeden önce
Aysima_0 gultenbetul madecassol krem kullanabilirsin gerçekten çok iyi 3 günde ne ağrı kaldı ne kanama ne de çatlak boşuna para verme pahalı markalara ben hepsini denedim en güzeli madecassol oldu
gultenbetul Yagmur0507 ne kadar sürede geçiyor canım bugün sordum çok pahalıydı bir çok şey aldım kantaron yağı gümüş kapak başka krem çeşitleri hiç fayda etmedi o yüzden buda etmezse o kadar para vermek istemiyorum 🥺
gultenbetul Bukettozbek zeytinyağ denedim ama fayda etmedi bu kremide duydum bunada bir bakayım artık çözüm bulayım da başka bir şey düşünmüyorum 🥺
gultenbetul Aysima_0 şimdi siz diyince baktım da yorumlar güzel ama göğüs için uygun mudur acaba çocuk emince sakınca olur mu
gultenbetul Lavina onuda deniyorum ama yarık şeklinde olduğu için her emdiğinde o yaram tazeleniyor yaprak gibi açılıyor 😔
Yagmur0507 gultenbetul her emzirme öncesi sürerek 2 güne geçirdim ben , küçük boyunu deneyerek başla istersen
Bukettozbek gultenbetul her emmeden önce kendi sutunden yaraya sur demisti doktorum bana bide bunu dene canm gerçekten onun acisi cok kötü bende aglaya aglaya emzirmistim
Yaduuu gultenbetul lansinoh kullandım ben. Öyle çok kötü değildi göğüs uclarim ama çok rahatlattı. Islak kalmamasına ve memeyi iyi kavradığından emin olun.
gultenbetul Yaduuu gümüş kapak aldım ister istemez nemli oluyor süt bazen içine akıyor yara taze kalıyor napacağımı şaşırdım ama sütyene sürtmediği için hareketimi kısıtlamıyor o yönden çok rahat ediyorum yaralarım çok kötü yarık şekilde olduğu için artık dayanamaz duruma geldim
istanbullugelin34 gultenbetul ne kullanirsaniz kullanın emzirmeden önce göğsünüzü yikayın ve ilaci sürüncede bir süre göğsünüzde kalmasını sağlayın hemen kapatmayın goğsünüzü
aykoz_ gultenbetul philipsin göğüs kalkanını yapandan allah razı olsun mutlaka alın o kalkanlar sayesinde hava alıyor her daim ve krem de sürünce oh mis
Yaduuu gultenbetul ya ins. İşe yarar. Doktora göstersen belki başka bir ilaç verir. Çok çok acı bir durum. Benim yarilmadigi halde dudaklarımı israrak emziriyordum 😣. Gümüş kapak hakkında bir bilgim yok kullanmadım. Ben sütyen falan da takmadım . Emzirdikten sonra hemen sürüyordum. 🙏 En kısa zamanda geçer ins.
DefneRana3881 gultenbetul Allah yardımcın olsun şifa versin şu mübarek günde gerçekten çok zor bende bi müddet ağlaya ağlaya emzirdm. Lansinoh zeytnyağ tahin yağı bilmem ne bende hçbir işe yaramadı benimkini göğüs kalkanı aldım e bebekten o geçirdi çok şükür 30 tl di aldığımda şimdide 50 civarı sanrm
gultenbetul DefneRana3881 Allah razı olsun canım güzel duaların yeter 🙏🏻 Gerçekten ben böyle bir acı görmedim yaşamadım doğum acısını unutturdu bana 14 gündür ağlaya ağlaya emziriyorum psikolojim bozuldu artık 😔 her şeyi denedim aldım gümüş kapakta aldım fayda etmedi eğer kalkan iyi olursa onuda denerim neye başvurucağımı şaşırdım artık 😔
DefneRana3881 gultenbetul çekmeyen bilemez nasıl inanılmaz olduğunu o yüzden çok iyi anlıyorum seni 😔😔 bana derman oldu inşallah sende de işe yarar
Poyrazmavi gultenbetul ayva çekirdeğinin üzerine biraz su ekleyin jel gibi olacak sürün dolaba koyarsanız soğuk sürmek daha da rahatlatıyor benim yaralarımı iyileştiren tek şey bu oldu kremler fayda etmedi
Larikko Ağlaya ağlaya emziriyordum bende, bir çok krem denedim ama tek iyi gelen lansinoh oldu. Hatta dayanamayıp gecenin 3ünde eşimi nöbetçi eczaneye gönderip aldırmıştım.
Selcan gultenbetul 2 aya yakın ağlayarak emzirdim cok kötüydü goguslerim doktora gittim en son madecassol diye bir krem yazdi. Emzirmeye önce sil sadece demişti yıkama dedi doktor. Onunla geçti benim De almadığım yapmadığım kalmamıştı lansinoh kullandım üstüne balm i varmış onu da denedim ama etki etmemişti diğer yöntemler vs bu kremle geçti sukur
gultenbetul istanbullugelin34 çok teşekkür ederim fikrinizi almak istiyorum ben gümüş göğüs ucu kalkanı kullanıyorum göğsümün ucu hep nemli tabirle anlatmak gerekiyorsa börtmüş gibi duruyor böyle mi olması lazım yoksa kurumu iyileşir hiç anlamıyorum kullanmaya devam mı etsem kalkanı yoksa bıraksam mı