AtlasBebekk yalnız tattırmayı da 3 gün kuralıyla yapmalısınız diye biliyorum. Biz de tadımlarla başladık zaten ama alerji olursa neyin alerji yaptığını görmek için 3 gün kuralı uygulattı doktorumuz. Mama ile beslenen ya da gelişimi yeterli olan 4,5 aylık bebekleri ek gıdaya başlatıyolar bu arada öyle arkadaşlarım var bizden önce ek gıdaya başlayan. Doktorunuz onay verdiyse sistemi ufaktan oturtabilirsiniz ☺️