Esila15 anne_ogul yok öyle bir şey . Menenjitin son dozunda biz öyle olduk ama devlet aşılarını öyle bi şey yok . Hele ki en yakım biz yaşadık 18 ay aşılarını
anne_ogul Kuzeybey2209 evet yaptırdım telefonumda arıza çıktı yazamadım kusura bakmayın . 2 koldan iğne bir ağızdan damla verdiler. Akşamına ateşi biraz parolla geçti onun dışında halsizlik yada başka bişey yaşamadık