anne_ogul Kizlar yarın 18 aylık aşımız var o kadar stresliyim ki. Babası da olmucak bu sefer yanımda , aşı kaç tane oluyor ? Aşı sonrası rahatsız oluyorlar mi ateş vs? Birde koldan mi yapılıyor bacaktan mi ?
Esila15 anne_ogul merhaba , 2 gün önce yaptırdık . 2 bacağından bir ağzından damla şeklinde . Ateş yapmadı . Telaşlanmayın korkulacak bir şey yok ☺️ Şimdiden geçmiş olsun
Asl90 anne_ogul 2 bacak bir ağızdan damla. Ateş yapmaz merak etmeyin hemşirede ateş beklemiyoruz zaten demişti
minnostospik anne_ogul bende çok stres yapmıştım. Ama hiç ateş filan olmadı. İki bacak bide ağızdan damla olarak yapılmıştı.
anne_ogul Esila15 yaa büyüdükçe farkına variyolar birde ya içim bi tuhaf ya bilmiyorum kimi yürüyemez bile dedi ağrıdan
Esila15 anne_ogul yok öyle bir şey . Menenjitin son dozunda biz öyle olduk ama devlet aşılarını öyle bi şey yok . Hele ki en yakım biz yaşadık 18 ay aşılarını
Esolatte anne_ogul biz de 18aylik aşımızi yaptırdık bugün iki koldan bir ağızdan ateş vs olmadı da huysuzlugu oldu bugün biraz
Aslmra80 anne_ogul bugün oldu kızım 3 tane 2 bacak 1 ağız ateş yaptı bizde ama hali falan gayet iyiydi çok şükür
Kuzeybey2209 anne_ogul tam ben soracakken siz yazmışsınız inşallah ateş vs yapmaz bizde salı günü götürücez aşıya bakalım çok endişeliyim. Deneyiminizi tekrar yazarsanız çok sevinirim