Fundabshn benim bebeğimle 2ay 18gunluk canm akşam uykusuna 20de yapiyir gece kendisi uyanıyor emiyor ve yatıyor bence kaldırmana gerek yok uyku da önemli gelişimi için sonuçta acıkınca uyanır kendisi.rabbim bağışlasın kolaylık versin hayırlı kandiller