Merhaba güzel anneler bebeğimiz ilk doğduğu zamanlar 2 saatte bir uyandırıp emziriyoruz sarılık olmasın vs şekeri düşmesin diye, benim bebeğim 2 ay 14 günlük ama gece 1 gibi emzirip yatıyorsak sabah 6da kendisi kalkıp bidaha emzirip tekrar yatıyoruz sizde ben bebeğimin uyanmasını beklemeden onu uyandırıp emzirmeli miyim ? Siz nasıl yapıyorsunuz yardımcı olursanız çok sevinirim 🌸💐