Erii99 benim ilki resmen genel gibiydi kendime gelemedim bebekle ilgilenemedim uyuşukluğum da 3 saat sonra gitti 7 saat agrı kesici vurmayı unuttular öyle acısını cektim başkası için belki travma bile olabilirdi öyle böyle bir acı değildi arkadaşım gelmişti doğumda yanıma sonra başka bir arkadaşa daha gitmiş demiş sen çok rahatsın papatya da öyle görünce doğum yapmaktan korkmuştum diye