Merhaba hanımlar ikinci bebeğime hamileyim ilkinde spinal oldum ama bunda kararsızım nedenine gelecek olursak doğumdan çıkarken ve birkaç saat sonrasına kadar sarhos gibiydim belden uyusturmalarına rağmen hatırlıyorum bebeği getirdiler emzirtmek için onlar göğsümü tuttu bebeğe ve bakacak takatım yoktu uykum geliyordu resmen taa ki uyuşukluk geçti ayağa kalk dediler o agrıyla kendime geldim ama bu defa da agrım var dememe rağmen agrı kesici vurmayı unutmuşlar akşama kadar o agrıyı cektim kaç defa öyle yürümeye çalıştım hatta kalktım tuvalete dahi gittim beze işemiyim diye akşam yaptılar agrı kesiciyi akıllarına gelmiş sagolsunlar , acaba genel anestezi de de böyle sarhos gibi olunuyor mu , daha önce bir defa genel anestezi aldım ama daha lise 1 e gidiyordum bademcik ameliyatı içindi o yüzden çok hatırlayamıyorum siz hangisini önerirsiniz dediğim gibi tamamen bu sarhos gibi olmak yüzünden kararsızım yoksa belim agrır iğneden filan diye değil biliyorum öyle çok abartı bir ağırısı yok ve bebeği görmek paha biçilemez tabiki