esrasel bizim de 16ya çıkmıştı bir gün kaldık 11le çıktık hastaneden. Ben de emziriyordum ama psikopat gibi hergün ölçtürmeye gidiyorduk, sizin gibi ara ara hafif yükseliyordu, bir buçuk ayda geçti. Fakat benim sütüm yetersizdi ve bunu kabul etmek istemedim sonra mama başladık emmeyi kesmesin diye bu kez de biberon vermeye direndim ama kaşıkla yarısı çöpe gidiyordu mamanın ve daha fazla almıyordu kızım. Sonra biberona başlayınca hemen toparladı, yani benim yüzümden süreç uzadı. Yüksek bilirubin tehlikeli birşey eğer sütünüz yetersizse mama vermemeye direnmeyin. Ne kadar çok beslenirse o kadar çabuk geçiyor, herşeyden önemli olan beslenmesi.