Melikeceylin canımm ben de aynıyum 35 günlük hala devam ediyor doktor uzamış sarılık dedi ve bi takım testler yaptı batın ultrasyonu kan idrar çok şükür temiz hepsi anne sütü sarılığıymış geçer dedi zaman la 16 dı 11 e düştü ilk 3 gün başladı zor emzir geçer korkma inşallah 35 gün oldu bana