Turk toplumu olarak kan degerlerimiz dusuk, ben bunun cocukluk doneminde caya erken baslanmasininda payi oldugunu dusunuyorum, seker hastaligi orta yasta cok fazla yine paketli gidalarin sebebinin fazla oldugunu dusunuyorum. Yani bunlarla buyumek o an degil ama seneler sonra kotu bir geri donusumle karsimiza cikabilir.
+kalp rahatsizliklari kullanilan sanayag tipi margarinlerin sebebiyet verdigini de dusunuyorum