Adar_-mommy Gerçekleri konuşmak gerekirse paketli gıdaları kendim bile minimum tüketiyorum. Bebeğime vermeyi düşünmüyorum. Evet her şeyin organiği olsun diye kendimi kasmıyorum ama Fos kilo alsın da istemiyorum. Tatlı yesin bisküvi yesin de istemiyorum gerek yok. Daha sağlıklı bir çok sebze, meyve var. Vermek istiyorsanız de en azından 1 yaşına kadar mama vermeye devam edin diye fikrimi belirtmek isterim.