Ddefne20 Canlar ya 10aylik kızım var 3aydir falan kabız bu nasıl geçer bi oneriniz var mı doktora götürdüm ilaç verdi bir tane şimdi oda iyi gelmiyor artık napicagimiz sasridim iyice afedersiniz kaka yaparken kanıyor artık totsu beni üzüyor artık bu durum
Emfiergl Ddefne20 kanıyorsa makat çatlamış olabilir korkudan da yapmaya cesaret edemediği için beklete beklete kabızlık yapıyor olabilir öncelikle doktora göstermenizi öneririm
duruyekta Ddefne20 Dışkının sağlıklı oluşmasını sağlayan sey liftir. Lifi besleyen şeyde probiyotik. Lifli gıdalar için sebzeler,meyveler ,yulaf ezmesi ve baklagillerden yardım alabilirsiniz. Probiyotik için en güzeli taze mayalanmış ev yoğurdu. Bir deneyin faydasını göreceğinizi düşünüyorum.Allah en yakın zamanda şifasını versin
Ddefne20 Emfiergl 1ay önce götürdüğünde baktı doktor ama o zaman kanama olmuyordu tabi tekrar götürmem gerekiyor ya☹️
ly35 sabah 1 tatlı kaşığı zeytinyağı, bol sıvı, lifli besinler, probiyotik, sıcak suda oturtma (kasları gevşetiyor), libalaks lavman… sürekli bizde bu şekilde kaka yaptırıyoruz. aynı şekilde poposu kanıyor artık 😔 çok yorucu bi durum
Gamzemre07 ly35 çok yazık çocuğum ya neler çektiriyorsunuz güzel annelerim alovera suyu deneyin lütfen bana özelden yazarmısınız
ly35 Gamzemre07 özelden nasıl yazılır bilmiyorum ama burdan açıklarsanız sevinirim. hiç duymadım aleovera suyunu
Egemeninannesi21 7 buçuk aylık bebeğim de kabız oluyordu onun için internetten araştırdım hurma ve gün kurusunu kaynatıp hurmanın kabugunu soyup çekirdeğini çıkarıp blendirdan getirip marmelat yaptım kabız olduğu zaman aç olduğu bı saatte 5 , 6 çay kaşığı veriyorum yarım saat içinde yapıyor kakasını tavsiye ederim belki sizdede ise yarar
Gamzemre07 ly35 ürün firma sahibi değilim ne den reklam yapım kullandığım fayda gördüğüm birşeyi sundum sadece güzel anne
Feyzosunannesi Gamzemre07 Uyarıya devam edilmesi dahilinde hesabınıza askı işlemi uygulanır bilginize🌸