Minikkusuumm Oslem33 benim oğlum uyanmazdı o aylarda şimdi 14 aylık olmak üzere çok nadir kalkar ama ondada aynı tepkiler var bence huyla alakalı
Oslem33 Minikkusuumm pardon 7,5 aylık sandım senınkini de şaşırmışım ondan sormuştum ama teşekkür ederim canım 😍
SnEfe12 Oslem33 doğduğundan beri çok şükür hiç bi sorun yok gece uykusunda. Dönem dönem elbette huysuz oluyor ama uykusuna devam ediyor 🥰