Oslem33 benim babişte 8 ay 2 günlük aynı hareketi ara ara tekrarlıyor istediği birşeyi verince de öyle. Bir hafta annemlerde kaldım çok kalabalıktı çok şımardı orda acaba ondan mı diye düşünüyorum. Çok uslu bir oğlum varken birden huyu değişti. Bide sürekli yanında durayım istiyor çıktığımda çığlık çığlığa ağlıyor.