denizyildizi__ bizimde vardı sultan papağanı 5 6 yıl önce. Cennet mahallesindeki pembe gibi yiyordu cekirdeğini. Heryere döküodu 😁 💩 ları da normal kuşun biraz daha büyüğü. Ve tüy de döküyorlar normal olarak. Salınca hemen kablo kemirmeye giderdi. Çok tatlıydı cok ucamazdı tosundu biraz😊 yaşasaydı konuşurmuydu bilmiyorum tabi