denizyildizi__ söyle söyleyim ister istemez tabi yapıyor ama öyle aşırı değil tabi bi veya iki kere biz salıncak koymadık içine çünkü sevmedi oyuncakdan çok biz eğittik çünkü ona yatkındı alırsanız bide yavruyken almanız tavsiye ederim daha çabuk eğitme ve konuşma şansı oluyor biz ses kaydı yapıp öyle alıştırdık bizde elimize aldığımızda konuşuyorduk 6 7 kelime biliyor eşimle benim telefon zil sesi yapıyor şarkı söylüyor şimdi bütün aile çok seviyor benim ailem eşim ailesi hep soruyor yanı 🤗🤗🤗 onu hiç ihmal etmiyor aileden biri oldu yanı 😊