Sağlık ocaklarının dediklerine inanmayın yaptıkları tek şey insanları endişelendirmek.. benim bebeğim sarışın bir çocuktu doğunca sarılık da olunca sağlık ocağı gördü bebeği acilen gidin bebek sapsarı olmuş hastaneye yatırırlar dediler. Gittik kan aldılar yatışa gerek yok değer yüksek değil dediler