AyseninAnnesiiii https://resimyukle.io/r/TgYrmii5Bk Bebeğim 5 günlükken tsh değerleri böyle çıktı doktorum hiç bişi demedi değerleri normal dedi. Bugün sağlık ocağı doktoru troidi var çocuk doktoruna götür dedi moralim çok bozuldu anlayan varmı
Deletedmom_37 AyseninAnnesiiii önemli bi yükseklik değil çünkü 2 üç hafta sonra tekrar baktirin bizimde 11 di iki üç hafta sonra normale döndü
incitanesii AyseninAnnesiiii bizimde ilk alınan topuk kanında 5 çıkmıştı tekrar topuk kanı istediler onda problem çıkmadı ama biz ilkinde problen çıkınca çocuk doktorunda verdik 6 çıktı endokrine yönlendirdi falan orda takip edildi. İlk 2 yıl 10 a kadar yükselmesi normal demişti doktor
ygmrrr-1254 Deletedmom_23 birde siz aranmadiniz mi sağlık bakanlığından böyle durumlarda arayıp 3. Kanı aldirmanizi istiyorlar
ygmrrr-1254 Benimki de böyle çıkmıştı çok zor bı surecti böyle durumlarda 3. Kanida aliyolar onda birşey çıkmamıştı normale dönmüştü. İnşallah öyledir sizinkide. Birde 12 dencsonrasi korkutur demişlerdi bana
AyseninAnnesiiii ygmrrr-1254 ama bana doktor sorun yok dedi değerlerinde ve ben doğum yapalı 4 ay oldu . Sıkıntılı olsa doktor söylemez miydi
AyseninAnnesiiii ygmrrr-1254 hayır aramadılar bunu doğum yaptığım hastane baktılar sarılık değerine bakarken troidde bakalım dediler . Sorun olsa sağlık bakanlığı aramaz mıydı
ygmrrr-1254 AyseninAnnesiiii sorun olunca kesin arayorlar bakanlıktan . İçiniz rahatlaması için 15 gün geçtiyse bu testin üzerinden tekrar baktirin
Deletedmom_37 AyseninAnnesiiii bizimde aynı şekilde sarilik değerine bakarken tiroidlerinede bakmışlar 11 cikmisdi değeri önemli değil dediler muhtemelen iki üç hafta sonra normale döner dediler oylede oldu
Deletedmom_37 AyseninAnnesiiii bizimde bakanlıktan aramadılar felan sağlık ocagindanda topuk kani verdik ben hastanedeki değeri yüksek çıktığı için özellikle hemşiremizi arayıp sordurttum tsh değerini oda öğrenip normal değerlerde dedi yani ikinci tekrarda normal cikmisdi
Deletedmom_37 AyseninAnnesiiii demekki sizinde ikinci topuk kaninda normal cikmis yoksa kesinlikle ararlardi
Deletedmom_37 AyseninAnnesiiii aynen büyük ihtimalle sorun yoktur bizim doktorumuz ve hemşiremiz 10 çocukdan 8 i geçici yüksek çıkar sonra normale döner demişti yinede aklınızda kalmasın bi kan verdirin
ygmrrr-1254 AyseninAnnesiiii o test yapılınca 15 gün içinde arıyorlar önemli bir test olduğu için süre uzadıkça tedavi zorlaşıyor o yüzden ararlardi
AyseninAnnesiiii ygmrrr-1254 doktorda söylerdi ysnş kendi yaptı bu testi dağlık ocağı kafamı karıştırdı
ygmrrr-1254 Doğar doğmaz kan alıyorlar o yüksek çıkınca tekrar alıyorlar sizin oda yüksek çıkarsa 3. Yucaliyorlar sizinki büyük ihtimal ikincide normale donmus
AyseninAnnesiiii ygmrrr-1254 inşallah öyledir yaa birdaha kan vermek istemiyorum çok zorlu oluyor bebek icin