_mercanligunler Fun merhaba , konuşurken ne diye konuştunuz neler söylediniz , kızım 29 aylık gündüzü bitirdik ama gece uyanınca ve de uyurken asla memesiz uyumuyor , sabır taşı aldım ama kullanmadım biraz daha uğraşayım diye artık zamanı geçti bırakması lazım
Fun _mercanligunler kızım 1 yaşından beri ‘aferin kızım’ cümlesini çok sevdi hani her bebek bişeylere takıntı olur ve mutlu ya hani o anlamda. Önce anlattım oyunlar oynarken büyüdün annecim çok güzel oldun dedim yani memeden bahsetmedim ki sadece büyüdüğünü bişeylerin değiştiğini kavrasın. Kestiğim akşam da rutin uyku düzenimizi yaptık bişeyleri farketti ve 3 dakika ağladı yani o geceden 1 hafta öncesi konuştuklarım işe yaradı diye düşünüyorum çünkü sadece o an anlatsaydım bunu onaylamazdı ama sürekli konuştum memeyi artık öpüyoruz iyi geceler diliyoruz evet bekliyorum annecim öpmeni herkes için uyku vakti aferin gibi gibi. Yani ezber yapmak yerine insan evladını Nekdar tanır hangi cümleyi çok sever o şekilde ilerleyin 🌸
ilkgozagrimmmm Limonlusu Çok teşekkür ederim.Bana destek oldu anlatımınız. Umarım bizimde başarılı olur denememiz 🌺
Limonlusu ilkgozagrimmmm benim oğlum bıraktıysa kesin bırakırsınız. Kararlı ve net olun. Taviz vermeyin. Artık sınırları bilecek yaşta lar ve bu durumu şevkatle sonlandırmak size iyi gelecek. Önce siz hazır olun öyle başlayın 😊
Aslmra80 ilkgozagrimmmm hayır bir anda kestim tiksindirmeden. İlk gün salça sürdüm sonra kötü bir etki bırakmamak için her meme diye geldiğinde eline biseyler verdim elini boş bırakmadım . İştaha gelince inan yemese kızım yemezdi ek gida almayan bir beb3kti sürekli bana düşüyordu gündüzü bıraktım yemeğe dustu
ilkgozagrimmmm Aslmra80 Benim için gece çok daha zor oluyor ilk onu deniyorum. umarım başarırım. Tüm gün yemek vermesem yemez . Bırakınca kiloda alır inşallah