ilkgozagrimmmm kızlar merhaba bebeğim sürekli ağzında meme olsun istiyor. Burada okuduklarımdan vs yola çıkarak yavaşça bıraksın istiyorum olmuyor dahada bağlanıyor. Ayrıca sabaha kadar ağzında hem ona hem bana zor oluyor . Uyku düzenimde kalmadı. Ramazana kadar bıraktırmak istiyorum. Bırakırsa iştahı açılır mı? bıraktıran varsada akıl istiyorum lütfen 🌺
Limonlusu ilkgozagrimmmm kademeli azaltma yöntemi ile bıraktık biz. Bir de güle güle meme diye bir kitap var tavsiye ederim okumanızı 😊 22 aylıkken başladım 1 ayda kestim. 23 aylık bıraktık. Çok zayıf İştahsız ve yemek seçen bir çocuktu çok şükür hepsi bitti.
Fun ilkgozagrimmmm kademeli olarak yavaş yavaş kestim mastitte olmadım oyüzden. Gün içinde istediğinde hep odak noktasını değiştirdim oyuna geçtik yada istediği meyveyi vs verdim eline unuttu. Öyle öyle derken 5. Günün gecesi emmeden uyuttum ve gece hiç uyanmadı su bile içmedi. Hiç unutmam akşam sekizden sabah 7 ye kadar uyumuştuk Yani tavsiyem konuşarak anlatarak bırakın aranızdaki bağ zedelenmesin. Şuan 25 aylık arada gelir mememi öper aaaiiii cici der Güler ☺️ Yani imkansız diyip bişeyler sürmek yerine bunu yapın direk kesmek onlar için çok zor :(
ilkgozagrimmmm Limonlusu Bizimde öyle. Asla iştahla yediğini görmedim.Hep emmek istiyor. Kitabı alacağım ama azaltarak vermeye çalışınca ağlıyor o an vermezsem başarabilir miyim acaba. Birde önce gündüzleri mi kademeli bıraktırdınız
Eylulsmom16 Limonlusu Ayy bende 23 aylıkken bıraktırayım diyorum 21 aylık kitabı bulmalıyım gerçekten işe yaradı mı
Limonlusu ilkgozagrimmmm gündüzü 3 e düşürmekte başladım. Konuştum bugün 3 tane hakkın var diye sabahnuyanınca emdi öğlen uyumadan emdi birde uyanınca şekerleme niyetine sonra gece emdi. Ertesi hafta 2 ye düşürdüm. Uyandıktan sonra ki istediğinde vermedim. Sonra gündüzü 1 e düşürdüm öğle uykusu öncesi vermedim. Ama gece emmeye devam ediyordu. Gündüz 1 e düşünce geceyi kesmeye karar verdim ve annecim bak gece oldu ay çıktı uyumadan önce emebilirsin ama artık geceleri memeler süt üretemeyecekler istesende ne yazık ki veremem sana dedim. Uyandığında su içebilirsin acıkırsan başka şeyler yiyebiliriz sabah baban işe giderken emebilirsin Sadece dedim. Hepsine tamam dedi. İlk gece çok kötüydü 11 kere uyandı ağladı hepsinde kucakladım sarıldım pencereleri gezdik balkona çıktık falan. İkinci gün 8 kere uyandı aynı şekilde. 3 gün 5 kere uyandı ama ben pert durumdayım. Bu gece son yarında böyle olursa bırakırım diyordum ki 4. Gün 2 kere uyandı ve meme diye ağlamadı suyunu içti yattı 1 hafta sonra hiç uyanmadı meme istemedi. Sabah memeleri de 2 günde 1 3 günde bir olacak şekilde bitirdik. Şimdi gelir öper koklar memeleri sever gider 😊 zaten kitapta da buna izin vermeyi doğru buluyor. Onların yas sürecini kabullenmeleri gerekiyormuş 😊
Fun ilkgozagrimmmm evet bilirsiniz bebekler 16. Ayda bağımlılıkta zirve yaparlar doktorumuz söylemişti 16. Aydan 19. Aya kadar mememde kocaman yarık vardı ne sürsem geçmemişti her emdiğinde ağlıyodum düşünün. Önce gündüz emme sayısını 4 e düşürdüm git gide azalttım gündüz nasılsa dikkatini dağıtmak çok kolay oluyo bebeklerin. Emmeden uykuya dalmazdı daha fazla uzatmak istemedim konuştum onunla kızım ağladı bi 3 dakika sarıldık öptüm onu uyuttum. Geceleri bebek gibi çok sık uyanırdı inanın kestiğim günden beri insan olduğumu hatırladım 23. Ayına bi kaç gün vardı kestiğimde nasılsa 2 yaşa yakın demiştim
ilkgozagrimmmm Fun Bizde memesiz asla uyumuyor. Siz kademeli azaltırken yinede memede uyutarak mı yaptınız yoksa kendi kendine uyumasını mı sağladınız? Ayakta sallama vs hiçbiri olmadan desteksiz yani. Gerçekten çok doğru 1 aydır dahada emmek istiyor. Yemek yerken bile bırakıp meme diyor artık bende yoruldum. Kendimi geçtim gece uyuması yok gibi sürekli kalkıyor. kendide yorulur
Baby01 Ben de iştahı yok diye bıraktırmaya niyetlenmiştim burada sordum çoğu kişi iştahında bir değişiklik olmadığını söylemişti :(
ilkgozagrimmmm Baby01 Gördüğüm bir bebekte iştah açılması olmuştu. Ama meme bıraktığı için mi kendi mi öyle bilmiyorum. Biz yemek yerken meme açıyoruz resmen. Bu aralar çok daha sardı. Gece ağzından düştüğü an uyanıyor. Emzik ve biberon hiç almadı bu sebepten hep ağzında uyumaya alıştı
Fun ilkgozagrimmmm evet çünkü bebekler için uyku saati ve uyku süresi sağlıkları için çok önemli sen de farkedersin uykusunu alamadığında gün bitmez sürekli mızmızlık ama o dönem bitiyo işte memeyi kestiğimizde annniiiii diye öperek uyandırıyo farka bakar mısın 😀 seni çok iyi anlıyorum başarırsın sen sakin ol ve net ol olmuyo diyip pes etme daha kötü olur. Meme de uyutmadım buna izin vermedim emzik herzaman işime yaradı ve hep uyku arkadaşı. Karar verdiğim gece de anlattığım gibi kısa bi ağlama oldu ama sonra uyku daha da ağır bastığı için uyudu su vs hazırlamıştım ama uyanmadı sabaha kadar.
ilkgozagrimmmm Fun İnşallah darısı başıma. Çok teşekkür ederim yapan anneleri gördükçe daha güveniyorum kendime . Evet tüm gün huysuz oluyor . Bende böyle deneyeceğim inşallah başarırım
Fun ilkgozagrimmmm sabır taşı almama ramak kalmıştı sonra kendime gaz verdim ben yaptırsam sen de yaparsın hiç stres yapma 🌹
ilkgozagrimmmm Fun sürekli birşey sür diyenler oluyor. Ama travma birakmak istemiyorum. umarım başarırım
Fun ilkgozagrimmmm hayııırrr neden kolaya kaçıp zedeleyim ki? Sonuçta memeye aşıklar onunla sakinleşir orda huzur buluyolar e ben acı bişey sürüp acı piiss vs dersem huzur bulduğu yer onun için travma olur e zaten sonuç vermeyen çok kişi tanıyorum. Dediğim gibi algıları okdar açık ki bebeklerin ne yaparsak onlar için iyi bi örnek olmalıyız en sağlıklısı bu şekilde mastit olmak yok üzülmek yok hadi hayırlısı canım benim
ilkgozagrimmmm Limonlusu Çok teşekkür ederim.Bana destek oldu anlatımınız. Umarım bizimde başarılı olur denememiz 🌺
Limonlusu Eylulsmom16 benim bütün aradığım sorulara cevap oldu diyebilirim. 😊 Kitap 2 ya ayrılıyor çocuklar ve sizler için olan bölümleri var 😊
_mercanligunler Fun merhaba , konuşurken ne diye konuştunuz neler söylediniz , kızım 29 aylık gündüzü bitirdik ama gece uyanınca ve de uyurken asla memesiz uyumuyor , sabır taşı aldım ama kullanmadım biraz daha uğraşayım diye artık zamanı geçti bırakması lazım