Maviboncuk3 Ben çarşının içinden oyuncak satan bi mağazadan aldım ama yatma özelliği falan yok hafif kolay acılıp kapanan tek yönlü bi araba rival baston diye yazarsanız google da cıkar karşınıza ama yeni doğana pek uygun bi araba oldugunu düşünmüyorum