Mine1111
Siz henüz lohusasınız diye alınganlık yapmışsınız :)
Benim de doğumdan 9 ay sonra annem geldi, kahvaltı esnasında bana “çok ekmek yemiyor musun kızım” dedi. O gün anladım ki gerçek anlamda kilo aldığımı, yoksa annem asla böyle bir cümle kurmazdı. Annemlerin gittiği gün diyete başladım ve 2 ayda 14 kg verdim.
Ama sizin bebeğiniz henüz küçük, 6.aydan sonra az çok bir düzen oturuyor, o zaman yavaştan dikkat etmeye başlarsınız.
Siz ve bebeğiniz sağlıklı olun da, tek dert kilo olsun🌸