Mine1111 ben de doğum yapalı 3,5 ay oldu, başta verdiğim kiloları şu an alıyorum sanırım ama hiç umrumda değil. Şu an bebeklerimizin bize ihtiyacı var benim oğlum da geceleri kaç kere uyanıyor sayamıyorum gün geçtikçe daha çok uyanmaya başladı, benimle yapışık şu an bile meme açık kucağımda uyuyor. Ne yapalım hem uykusuzluk hem ev işleri hem bebek derken hangi ara spor yapalım. Evde ne bulursam onu yiyorum diyet yapıp tabaklar hazırlayacak kadar düzenli bir hayatım yok akşama yemek yapabilirsem şükür. Hiç üzülmeyin önümüz bahar, havalar düzelince bebeklerimizi bebek arabasına atar yürüyüşlere çıkarız, o zamanlar da yediklerimize dikkat eder veririz kiloları. Şu an bunu dert etmeyin lütfen bebeklerimiz büyüyecek ve bize daha az ihtiyaçları olacak, o zaman boş vakitlerimizde istediğimizi yaparız 🌸