watermelonlove evet desteksiz uyuyor ilk doğusundan beri sadece pış pış pat pat ile uyuttum uyku sinyallerini takip ettim hep benim kızım hep belli ediyor uykusu gelince ordan yola çıkıp 4. Ayda başladım kendi kendine uyumasına masal anlatıyorum saçlarını okşuyorum o şekilde bir ara dış çıkartırken 1 at kadar salladım sonra kendi uyumak istedi gündü uykuları dahil hepsini kendi kendine uyuyor sadece emzik kullanıyorum ben o da bir destek belki ama gece uykusunu bozmuyor bir veya iki kere uyanıyor.
yapmanız gereken şey bir kaç kitap karıştırmak ve bebeğinizi takip etmek en bir hafta sıkıntı çekeceksiniz ve bebeğiniz mutlu uykuya kavuşacak destekli uykuya geçişe ihtıyacı yok bebeklerin onlara sadece nasıl uyuması gerektiğini öğretmemiz gerekiyor sanırım sizde bir öğretmen olarak bunu daha kolay ve hızlı yapabilirsiniz ❤️