Arkadaşlar bebeğim 4 aylık gecen aşısını yaptırmaya gıttık demır ilacı verdıler hergun damla dedıler 5 damla 2 gun oldu ama bebegım kakasını bugun koyu yeşil ve içinde kırmızı küçük küçük kanlı şekilde yaptı daha önce böle bişi yaşamamıstım… Aranızda karsılasan var mı