Cennet-Eserr tesekkurler post ismi neydi bu arada bugün akşam 6da uyut.ak zoru fa kaldim 9.30a sarktı uykumuz ben tabi nor al düzeninde 8.30 gibi uyut.aya calistim yavrum cu lu alıştığı için gözlerini ovuşturuyordu tabi uyumadi :( ben fe zoraki uyut.aya calistim savaş verdik resmen 9.30 da uykuya gecti demek ki gerçekten de son uykudan 2.5 saat sonra uykusu geliyor benim yavrumun.. o kadar üzüldüm ki şu an :( cok moralim bozuk eziyet çektirdim diye