Epey düzene girmeye başladı benim bebeğimin düzeni. Akşam çok geç uyuyordu artık 9 buçuk 10 gibi uyuyor. Yalnız kendisi çok fazla uyanmıyor ben 3 saatte bi uyanıp emziriyorum ama çok verimli emmiyor kendisi uyandığında çok daha güzel emiyor. Ama gündüzleri bu aralar emme süresi kısaldı 10 dk da tek memeden emince doyuyor 2 3 saate bi emiyor. Günde 3-4 defa uyuyor. Özellikle gündüz uykusunda sıçyarak uyanıyor arada. Malesef abisi var çok ses yapıyor her bağırmasında uyanıyor. Ama özellikle uyansa da 45 dk 1 saat olmadan çok ağlamasını müddetçe almıyorum sallayarak pış pışla yeniden uyutmaya çalışıyorum. Bazen hemen uyuyor bazense yarım saate zor uyuyor ama almadan uyutmaya çalışıyorum. Gündüz uyku rutini oluşsun diye. Saatleri daha tam tutmuyor ama zamanla saati saatine uyuyorlar. Uyanıkken artık çok aktif maşallah. Konuşmamızı istiyor. Ama bu aralar beslenme sürelerimiz epey kısaldı ayrıca dışarıya karşı ilgisi çık arttı. Emerken ses gelirse hemen kafasını çeviriyor ve tekrardan döndürmek zor olabiliyor bazen. 🌸