Sanırım en rahat benim.Gece 12-2 arasında uyumuş oluyor genelde emzirip beşiğine yatırıyorum ağzına da emzigini vermiyorum biraz oynayıp uyuyor. Sabaha karşı 5 gibi uyanıp bidaha emip geri uyuyor. Daha sonra 8 gibi kalkıyor emiyor altını değiştirip yatağına geri yatırıyorum tekrar uyuyor 🤭🤣 1 de kalkıyor. Biz mama kullanmıyoruz hiç ☺️