giz bunu düşünmicek kimse yoktur eminim yargılamıyorum sadece merak ettim bebek oldugunu unutmammak lazim burda hergun düştü postu görmek inan uzucu bi durum herkesin basina gelir allah butun bebekleri korusun ama gecip bile bile yataga koltuga koymak da bana düşüncesizlik geliyor.