7 ay civarında bende düşürmüştüm hemde düşerken kulağının arkasını komidine çarpmış ve biraz kanamış o bölge içeriden. Hemen fark etmemiştim. Bende panik yaptım ama kusma bilinç kaybı vs olmayınca kendimi sakinleştirmeye çalıştım. İlk 2 saat uyutmayın diyorlardı ama benimkinin uyku saatiydi hemencecik uyudu. Uyandığında kulağının arkasını fark ettim yine sakin kalmaya çalıştım kusmuyor neşesi yerinde dedim kendi kendime. Bir banyo yaptırdım. Ne zaman ki kulak çöpü ile kulağını temizledim ve kan gördüm koştuğum gibi hastaneye gittim acile. Mr çekildi detaylı incelendi neyse ki problem çıkmadı. Dış kulak yolu yırtılmış dediler sadece bir kaç güne iyileşirmiş. Sonrasında rahatlamıştım. Rabbim yavrularımızı korusun. Kusma bilinç kaybı yok ve göz hareketleri normalse yani parmağınızı sağa sola hareket ettirdiğinizde takip edebiliyorsa sorun yoktur Allah’ın izniyle. Çok geçmiş olsun..