Ebrudrgt ay aventi bi ben beğenmedim sanırım yaa. 2 dakkada lak lak içiyo bebek daha 10 günlüktü o zaman sarılık olmazın diye sütüm azdı başta geceleri veriyordum genzine kaçıyordu aşırı gaz yapıyordu. Dr browns antikolik aldım sonra o çok daha iyi hem içimi yavaş hem gaz yapmıyo o kadar. Çok memnun kaldım gaz problemi varsa brownu dene bencee