Ebrudrgt Kızlar memnun kaldığınız biberon markası ne acaba. Bebeğim iki aylık wee nin var ama ucu cok genis aşırı fazla gidiyor tıkanıyor cocuk veremıyorum. Onerceğiniz biberon ne. Ne alabilirim??
Banaannede Ebrudrgt nuk anticolic bence güzel. Hem avent kadar pahalı değiş. Hem de meme reddine sebep olmadı. Hem de gaz yapmıyor. Ben memnunum
dygusalmom97 Ebrudrgt kaç aylık bebeğiniz 6 aydan büyükse avent önermem şahsen 6+ biberonu damlatıyor 2 tane var ikiside damlatıyor nuk daha iyi
Minikkussss Ebrudrgt ben 2 cocugumda nuk kullandm ama 3. De baktm ki bebegm emerken cok zorlanıyo lansinoh a gectm cok memnun kaldm