Yengecimben selam ben 2 tane normal doğum yaptım hiç aynada bakmadım ben mi çok meraksızım acaba 🤷♀️ Ama bence toparlandı. Emzirirken rahmim kasılıyodu. Ama ben dopumlardan sonra 6 ay hiç psikolojik olarak hazır olmadığım için bir yakınlaşmamda olmadı. Ebe içimi temizlemek için bildiğin bileğine kadar elini sokmuştu.o yüzden asla dedmiştim.😀 2. Doğumumun üzerinden bir yıl geçti şimdi gayet iyiyiz. Rahmimde bence toparlandı çünlü ben ilişkife hissediyorum. Sizin daha çok yeni. Biraz müsade edin kendinize. Toparlanacktır.😌