bir sey soracağım benim 3 ay 15 gün oldu dogum yapalı. normal kesisiz ve dikişsiz dogum yaptım ama sizinde böyle kenarlarda et parcalarına benzer yuvarlak yuvarlak toplar var mı. tam delil kısmında. böyle yırtılmış kenarları dağılmış gibi anlatabildim mi 😂 cok sacma anlatamamak