Yusufali_ Buseeek çok agladiginda yanında kalıp sakinleştirin ama önemli olan her gün aynı saatte beşiğinde olması ve uyuması. Bir süre sonra ağlamaları bitiyor. Şükür ki uzun zamandır öyle uyuyor oyuncağıyla kendi kendine.