Sevb öncelikle göz kapatma en etkilisiymiş ben uyutacağım zaman şapka takıyorum gözlerine kadar indirip bi yandan pış pış demeye başlıyorum veya beyaz gürültü açıyorum yatağa yatıyoruz beraber ona sarılıyorum ve biberonunu veriyorum diğer elimle. süt içerken gözler hafiften gidiyor ardından emzik veriyorum ama eğerki reddedip ağlarsa gözlerini açıp devam ediyorum hala ağlarsa kucağıma alıp kalkıyorum sakinleştirip tekrar aynı pozisyona geçiyoruz uyuyunca şapkasını kaldırıyorum . İlk zamanlar hep ağladı reddetti ama pes etmedim . Şuan mesela direk şapkayı takıp emzik verince bile gözleri bayılıyor alıştı yani . Hatta bazen şapkayı gözüne indirip emzik verip odadan çıkıyorum uyuyunca tekrar girip besliyorum . Umarım anlatabilmişimdir önemli olan ağladığında tekrar aynı şekilde uyutmak eğer onun istediğini yaparsanız asla alışmaz ve hep ağlayarak istediğini yaptırmaya çalışır . Uyku saati varsa eğer muhakkak uyku saatinde bunu yapın eğer o şekilde uyumazsa uyutmayın bırakın kendi haline . Hatta bazen ben ütü yaparken uyku saati geldiğinde kendiliğinden uyuya kalıyor oyun halısında çok şükür alıp yerine yatırıyorum