irva patiseverr_ Ama nasıl olur ki ? 2 veya 4 / 3 veya 5.aylarda yapılıyor. 4.ay aşısı ile yapınca 2.dozunu ne zaman yapacaklarmış ? Bunu doktorunuza danışın sağlık ocağına değil.
Tugba06 patiseverr_ doktorumuz süresinin 14+6 haftaya kadar oldugunu söylemişti.. Yani 15.haftaya kadar.. Siz yine de bir sorun doktora.. Biz de gecen hafta yaptırdık..